Tavaszi feltöltődés Balatonfüreden :: Hotel Golden Lake Resort

Tavaszi feltöltődés Balatonfüreden

Az idén talán minden eddiginél korábban köszöntött be a tavasz. Az ember ilyenkor mihamarabb szeretne kimozdulni. Az álmos ködöt felváltja a nap simogatása, amely mindannyiunkat kalandra csábít. Itt az ideje, hogy magunk mögött hagyjuk a város nyüzsgő forgatagát és keressünk valami nyugodtabb, meghittebb környezetet.

Első gondolatunk valamiért a Balaton volt, amely minden évszakban képes újat mutatni számunkra. Egyik kedvenc városunk Balatonfüred, ahol szívesen töltjük időnket az év minden szakában. Ha tehetjük nem csak egy rövid séta erejéig keressük fel a várost, hanem több éjszakára is maradunk. Így tettünk most is. Számunkra kiemelten fontos egy szálláshely esetében a lokáció, a wellness szolgáltatás és a finom ételek. Ezek alapján talán érthető, hogy miért a Hotel Golden Lake Resort**** superior volt a nyerő választás.

A szálloda közvetlenül a Balaton partján, a kikötő és a Tagore sétány szomszédságában helyezkedik el. Mindig nagy öröm ide megérkezni. Több alkalommal is sikerült már megszállnunk a hotelben. Legutóbb a sétálóutcára néző szobát kértünk, mert szerettük volna megérezni, ennek a mindig lüktető városnak a hangulatát. Természetesen aki első alkalommal látogat el a szállodába, az kérje nyugodtan a balatoni panorámás szobák egyikét, amelynek erkélyéről pazar szelfik készíthetőek a Tihanyi Bencés Apátsággal a háttérben.

Időjárás függvénye, de feltöltődésünket általában a Venus wellness & beauty részleg beltéri medencéjében kezdjük, aztán az udvari pezsgőfürdőben folytatjuk. Gyermekes családok is válasszák bátran a Hotel Golden Lake Resort**** superiort hiszen a benti gyermekpancsoló és az egyéb kicsiknek szóló attrakciók garantált sikert aratnak.

A lendületes és jókedvű fürdőzést a masszázsok kiválasztása követi. Lehet ez hagyományos, aromaolajos vagy éppen minőségi Lavender Tihany termékekkel végzett masszázs a megújulásunk garantált. Tipp! Célszerű előre masszázsidőpontokat foglalni, hogy napi rutinunkhoz, illetve tervezett programunkhoz igazíthassuk azokat!

Egyre több szállodában várják a vendégeket szaunaprogramokkal, azonban kevés hely akad, ahol a szakmát magas színvonalon űző szaunamesterekkel találkozhatunk. A Hotel Golden Lake Resort**** superior idejében felismerte ezt az igényt és nagyszerű szaunacsapat vezeti le a változatosabbnál változatosabb szaunashowkat. Nem utolsó szempont, hogy a programok a kültéri, balatoni panorámás szaunában kerülnek levezetésre, így a siker egyértelműen garantált.

Jó dolog, hogy egy ilyen remek szállodában az étkezésre sincs gondunk, hiszen az étterem egész nap a vendégek rendelkezésére áll. Alapellátásként félpanziót kapunk, de lehetőségünk van ebédelni is a folyamatosan megújuló a'la carte étlapról. A Portunus Éttermében hazai és nemzetközi ételekkel várnak bennünket. A szálloda igyekszik az alapanyagok javát a környék kistermelőitől beszerezni, becsempészve a Káli-medence és a Balaton felvidék utánozhatatlan ízeit a kínálatba.

Sokakkal együtt az étkezéseket követően, reggel és este is kisebb nagyobb sétákat teszünk a városban. Mindig útba ejtjük a kikötőt, a Tagore sétányt és egyszer-egyszer az óvárosba is elmerészkedünk. Új hobbinknak is szívesen hódolunk és indulunk rollerezni, akár a szomszédos Tihanyig vagy Csopakig, amelyeket szintúgy érdemes felfedezni. Amikor lemegy a nap és visszatérünk a szállodába, egy finom koktélra mindig beülünk a Captain's Barba. Talán ez a legmegfelelőbb hely a napi élmények átbeszélésére.

Aki szeretné a tavaszt egy remek feltöltődéssel indítani, annak szeretettel ajánlom Balatonfüred központjában a Hotel Golden Lake Resort**** superiort!